Îmi place


Îmi place mâna ta… exact acolo unde se află.

Ar trebui să roşesc ca o fetiţă, dar sunt creolă şi nu mi se îmbujorează obrajii destul de vizibil. Norocul meu că astfel pot poza în trivială şi impudică. Asta atrage... un copil obraznic. Asta sunt şi asta vrei să vezi.

Îmi place mâna ta când îmi ciufuleşte părul. Ce e atât de frumos? Fire de păr cafenii care mi se lasă pe ochi şi mă fac să-mi schimonosesc faţa ca să pot vedea limpede... Pentru tine e frumos. Urăsc zâmbetul meu dar pe tine te loveşte in stomac aşa că zâmbesc, ca să fiu sadică. Iar tu eşti masochist, suntem o pereche perfectă.

Îmi miroase a gumă de mestecat. A concentraţie 7,2% alcool şi varză bicoloră – noua noastră pasiune. Suntem rebeli, în lumea noastră. Ceilalţi nu ar înţelege dar noi simţim adrenalina în fiecare talpă care atinge asfaltul.

Eu râd. Îmi spui că sunt beată şi mă lovesc de tine când merg. Sunt beată... e superb!

Dă-mi pachetul înapoi!

Nu mi-l dai.

E al meeeu!

Nu mi-l dai.

Mi-l dai într-un final şi îmi pare rău că mi-l dai. Îmi plăcea să mă rog de tine. Trebuia să-l păstrezi ca amintire. M-aş fi semnat pe el... foarte original...

Am perna moale... îmi lipesc obrazul de ea şi închid ochii ca să-i deschid înăuntru, în minte, asupra ta. Să te văd cum pleci. Mereu pleci şi mereu simt că pleci de tot...

Mi se aburesc gândurile a somn... Mi-e dor de mâna ta.

3 comentarii:

Andi spunea...

Este atat de intim si personal ce ai scris incat nimeni oricat de mult ar dori nu ar putea sa inteleaga.Este ceva ce doar tu sti si simti ceva ce poate altcuiva i se pare banal,lipsit de sens si totusi pt tine inseamna ceva asta demonstreaza unicitatea fiecaruia dintre noi.Unul dintre citatele mele favorite suna: "Don't forget you are unique,just like everybody else" poate de aici si frumusetea la ce scri tu ,pt ca este unic!

drush spunea...

sunt total de acord cu -andi-,nici intr'un jurnal..nu as putea sa scriu..de frik de a nu'mi descoperi, careva gandurile...desi,mi'e teama sa spun,dar asa este..nu cumva le stiu?-majoritatea- referitor la ce ai scris,dak nu ma insel,in al 2-lea articol:-?despre cei,care sunt PREA sensibili,si nu-si pot ascunde "durerile"facandu'le..."cunoscute",oarecum..trist ,dar adevarat..

M spunea...

si la o adica ce e rau daca lumea stie ce gandesti? propavaduiesc libera exprimare a sentimentelor. de orice fel. bine, atata timp cand nu se ajunge la atacuri teroriste. lol

apropo de ce zicea andi, si anume Don't forget you are unique,just like everybody else
abia acum am vazut. cred ca asta era la origine o ironie, un paradox. in sensul ca daca toata lumea e unica la fel ca tine, asta iti reduce considerabil din unicitate.